Visa sitt rätta jag eller vad handlar det om?

Har märkt ett återkommande beteende, eller en uppfattning från min sida. Att människor som man står vääldigt nära är någon annan än den man trodde, när man väl inte längre umgås/är tillsammans med personen.
Genuina,raka och ärliga människor med inga konstigheter, sånna tycker jag om! Som inte gör till sig inför andra och inte heller förändrar sin personlighet när väl en situation förändras. Därför älskar jag att det finns en norrlänning i BB-huset - känns som jag kan relatera mycket med han. Inga konstigheter, alla är lika värda typ.

Som det här med att ge och ta. Jag kan ge mycket åt andra personer, och någonstans kan inte jag koppla ihop varför inte alla personer har det i sig att man ska ge och ta. För det är väl ändå det bästa i alla situationer?
Jag som person ger nog för mycket ibland, med bakgrunden att jag kanske inte alltid får tillbaka nånting, jag tackar hellre en extra gång än inte alls.

Så till något "lättare" ämne. Ska städa nu i lägenheten igen..dagarna i enda, höll på till nio igår kväll! Nu är det två kartonger kvar, små saker, toalettartiklar som ska till rätta, saker som ska ner i källaren och diska alla kökssaker + sätt i bättre ordning i skåpen!! Sen är jag jävlart klar med detta!! Less as hell...

Nåväl kanske får finbesök i helgen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0