Tjoppidoo

Torsdag och veckan har bara flygit förbi! =) Riktigt kallt är de ute också, men hörde att det skulle bli varmare hemma i Kalix, runt 15 grader så jag hoppas de gäller samma här :D
Karin kommer imorgon kväll, så innan dess ska jag träna och plugga en massa!!

Hoja jag säger bara skinnsoffor! Blir så varmt efter ett tag mot skinnet, att de blir som om man svettas :P.
Men jag gillar min soffa för det :D Har installerat mig i lägenheten rätt bra nu! Behövs bara förvaring för dvd-filmerna, sätta ihop hemmabiosystemet ( är inte riktigt kunnig hur jag kopplar bakom tv:n, så om någon vill ställa upp så säg till!! =) ).

Har väl inte så mkt annat att tillägga idag, kanske att sista tentan är om 4 veckor sen har jag SOMMARLOV :D! Jag älskar att jag började en utbildning på våren. Sen till jullovet kommer jag inte ha nå tenta att läsa till för då går vi ut på praktik terminen efteråt ;D Är ingen dans på rosor att plugga, men än så länge håller jag mig flytande. Har lämnat in min komplettering, så har alldelens strax klarat av första kursen! Det är nånting iaf =) Jag hoppas det går bättre på denna salstenta än förra, för nu har jag börjat plugga i god tid =)

Har lite hemlängtan!

God natt på er! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0