Flytteliflyttflytt!

Helgen har varit helt sjukt full! Fredagen sysslades med bussåkning, shopping, hämtning av nycklar, tenta, kebab, "inflyttningsfest" och of course krogen! =) Tentan gick åt skogen, så blir omtenta 28:e maj..
Dagen efter flytt..jag mådde inte bra =) Kändes som sju svåra år, huvudet höll på att sprängas på kvällen men som tur var finns det alvedon :D.
Kommer aldrig glömma första valborgen i Östersund! :P

Idag har jag städat ur rummet på Frösön, och de hade ju sin charm ;P Är definitivt trevliga människor som bor där =). Hur som helst är det jätte skönt med näst intill eget kök, större rum och att det är mitt i stan =) I kväll ska jag tsm med R och C inviga soffan + tv:n. Jag har lääääängtat efter att ha en soffa :D och min stoora tv ;), istället för den där jävla 28'tum tjocktv :P.

Men verkar aldrig ta slut saker, kläder i mängder..å står fyra kartonger i hallen och bara väntar på att bli uppackade men det får bli imorgon! Ska försöka få städat bort det som redan står i rummet =).

Nu får de vara bra med vila, dags att köra igång igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0