My life

Jag har äntligen börjat må lite bättre, har inte samma tunga känsla i bröstet nu!
Jag klarar mig själv, det gör jag.
Dock så tycker jag att saker å ting går att sköta ganska så mycket snyggare, men jag har inte lust att lägga någon energi eller tanke på det.

3 års utbildning är det snart "bara", och under den tiden så hoppas jag att jag kommer hitta den personen som är rätt för mig, som vill vara med mig och förstår mina brister!
Ska bli skönt och få nytt boende, börja om på ny kula litegrann =) Ta tag i träning och kosten också, för de har legat på latsidan alltför länge.

Gillar att det händer mycket på helgerna, och så är det denna helg med skööönt =)
Sen tillbaka hem till kära Östersund ;D Tagga in för schlagerfesten ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0