Socionom

Har nu spenderat 2 dagar på skolan. Det är jääätte mkt folk som ska gå i samma klass som mig, svårt att lära känna någon när de är så många.
Men igår kväll efter att våra faddrar hade sagt vad de var planerat i veckan, å att vi hade kört hela havet stormar. Så gick jag med Rebecka till henne. Är en trevlig tjej från Lycksele!

Idag efter uppropet så gick jag, rebecka, jesper, therese och 2 andra som jag inte minns namnet på och fikade =). Sen så var det lite info igen.
Efter det så gick jag å R på stan..systemet,gina osv :P.

Imorgon kväll ska våran klass träffas i en lokal, innan Kultpuben. De blir nog roligt !
På torsdag ska vi ut å käka på en grekisk restaurang, och på Fredag är de maskeradfest, kändistema.
Måste komma på vad jag ska vara :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0