Lördag

1 vecka har gått av skolan!
Har fått en seminarieuppgift som kommer bli skitsvår att göra, tur att de är grupparbete, för jag fattar ingenting :S. Ska vara klar om 2 veckor!
Sen en dugga som ska göras på fredag om 3 veckor tror jag, Hoja vad saker.

I går var jag dålig så stannade inne, å for inte på maskeraden. Känns lite lite bättre idag.
Har pluggat igår kväll å idag, men hittade inget vettigt till grupparbetet.

Jag vet som inte vad jag ska göra idag, känner mig rätt ensam :(. Har duschat nu iaf, och ska kanske gå ut å få lite frisk luft.

I morgon ska jag tvätta på dagen.

Tänkte skaffa gymkort i februari efter duggan har varit! Är på Golds gym, som de inte är någon bindningstid på, de är bra =) Och letar febrilt efter en lägenhet, men får ju ingen för jag är för långt ner på listan i kön :(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0