Tyvärr :/

Hoja klarade inte hemtentan, utan fick komplettering. Visst de är bara reflektionen, och har inga problem att göra en sådan. Men blev så himla störd av att vi bara fick ha ett visst antal sidor, så vågade inte utveckla den. Då vet jag tills nästa gång att de bara är att köra på!

Hade velat känna att nu är den kursen avslutad, men ikket! Aja får hoppas de går bättre på den här kursen :D Ska plugga som tusan till salstentan under påsk! Har också börjat skriva lite på den nya hemtentan, dock kommer de blir alldeles för mkt text som måste kortas ner sen. Har skrivit om fråga nr 2, två begrepp har jag fått in. Bara resten kvar!

Min helg börjar först halv nio, tragiskt men känner mig lite lugnare nu! Så efter den här helgen är jag förhoppningsvis nära slutet på den nya hemtentan =).

Åker hem om 5 dagar om man inte räknar med idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0