Torsdag - less

En eftermiddag med massa hemlängtan, och fick en känsla av "lesshet". Dagen började inte så himla bra, med ett sms från en person jag inte vill tänka på!

Har haft föreläsning till tolv, sen bibblan en sväng. Och jag gick både till och från skolan, men tyvärr utan mitt dagliga sällskap för hon har åkt iväg till England, jag vill också!! Hann handla en sväng, lagade lunch, läst/strykt under ett kapitel ur SOU:n som ska vara till hemtentan. Och lagat middag.
Ska påbörja nästa kapitel nu!
För jag vill få klart hemtentan under denna helg, så jag kan fokusera på salstentan som är den 29:e.

Imorgon vankas föreläsning igen till tolv, sedan blir det en fika med Ida =) och lite plugg kanske också innan vi får ut den gamla hemtentan klockan tre. Sen iväg och träna tänkte jag :D Ska bli så skönt med helg, ska ta en lååång å skön sovmorgon på lördag =).

På lördag blir det stan med Rebecka för lite fika och shopping! Så resten av kvällen kommer spenderas i pluggvärlden + söndag också med ett spinningpass för lite paus.

Hoppas hoppas jag klarar hemtentan!! Annars blir jag ledsen i ögat :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0