Tisdag - Påsk

Nu tar jag påsk! =) Förutom en läsning till en salstenta :P Ska avsätta ett par timmar varje dag iaf, ska nog gå bra!

Fick ett överraskande samtal idag också, men riktigt skoj att pratas vid =) Vill någon ta mig i örat så att jag bättrar mig och tar mig tid att ringa?

Jag är avis..blir nog det rätt ofta på saker å ting inte på ett negativt sätt =) utan mer som att jag skulle vilja på i Skåne den här tiden på året, när dom fan ska ha upp till 17 grader i veckan!!!!!!!!!!!!! Å här i morse så var de 1 grad ute :(.
Ibland kan ju gräset vara grönare på andra sidan ;)

Har också haft seminarium idag, det var skoj =), å packat i min nya väska..behövde en bag verkligen :P Kanske lite stor väska men vad tusan, bättre med lite plats till övers en knökfullt!

Idag kan jag prata om det som varit och hänt, å jag blir inte lika ledsen och börjar gråta längre. Ett stort steg åt rätt håll faktiskt. Dock så får man inte välja här i livet hur man hade velat ha det..
Tänk så mycket ett hjärta kan stå ut med, men ändå så går man vidare och tiden läker faktiskt alla sår på sitt sätt. Kärleken måste ju vara värd hur mkt som helst med tanke på att man låter sig själv ta den risken varje gång.

I know I can't take one more step towards you.
Cause all that waiting is regret.
I don't you know I'm not you're ghost anymore.
You lost the love I loved the most.

Lalala åker imorgon bitti blir att stiga upp vid sex :(, är inte hemma förrän halv åtta..Får iaf hämtning från Luleå vilket jag sparar 30 min på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0