Ooops

Jag har inte uppdaterat på 6 dagar! Har haft det skit bra hemma =). Bara tagit de lugnt i stugan + lite festligheter på långfredagen med Ida och Emma =).

Ångest deluxe över tentan !!! Jag vet inte vad jag ska börja läsa när jag sätter mig ner, vet inte heller om nånting fastnar :S Kommer nog inte kunna plugga hur många tim som helst per dag som jag tänkte först. Borde inte ens blogga. men efter det ska jag plugga effektivt i 1 timma innan middagen!

Det är grönt i gräset på vissa delar, å de börjar knoppa på björkarna! Det märks att jag kommer ett x antal mil norrifrån, för det här brukar hända i kanske mitten/slutet på maj i Kalix. Men jag klagar inte =).

Ännu inget jobb i sommar, men ska skicka in två ansökningar i veckan och då har jag sökt 6 jobb, får jag inget så är de inget att göra åt det. Hade varit bra med ett jobb, men men. Ska försöka hitta ett extra jobb här i Östersund till hösten så att jag åtminstone får in 1000 kr mer per månad !.

Vad händer annars...mina föräldrar har köpt en ny fin bil ;D och dom kommer med mitt flyttlass på lördag å flyttar in till stan då :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0