Ögongodis

Såg Mr. Intersport idag gå utanför gymmet, in en sväng och sedan ut efter några min, hur stor chans är det att de händer? :P
Sen även sett en annan viss person, nämner inga namn eller kopplingar :P blir för självklart! Jag är för feg/blyg för mitt eget bästa.

Har haft en alldelens för trött vecka så att säga, har varit konstant trött dagarna i enda. Trots att jag börjat träna och det är ljust ute :S Verkar som att flera har drabbats av detta "symptom", det är förhoppningsvis nånting övergående =).

Jag har varit väldigt duktig med sötsaker och sånt, äter de bara om helgerna! Och lite mindre mängd också om helgerna, så andra steget är att bara äta varannan helg, dippa grönsaker eller käka fruktsallad när de inte är godishelg ;D.

Men nu är det ju så att påsken är nästa kommande helg, nu är de tillåtet än så länge varje helg

Har pluggat med Jenny på skolan, fick en del gjort iaf, bara resten kvar. Denna helg kommer bestå av hemtentaplugg, så jag förhoppningsvis är nästan färdig på måndag. Och städning av rummet =) Kanske lite små packning för jag flyttar ju den 30:e april. och tentan görs den 29:e så kommer ha tentaplugg hela den veckan + föreläsningar å träning.

Mitt nya motto " har alltid tid att träna minst 3 dagar i veckan, helst 4 dagar + vardagsmotion!"

Blir fint å få ta och göra det nya "rummet" till mitt hem med mina saker :D Ska bo tsm med Christina(till hösten) i en ja vad kan man kalla det, två rum med kök. Som innebär att vi har varsitt rum och sen delar vi kök och toalett. Synd att det inte är något lite vardagsrum men det blir bra ändå =)

Åker till Kalix om 1 vecka! Skönt =)

Kommentarer
Postat av: Christina

Såg du söt killen på Intersport på stepin? Ytterligare en anledning att skaffa sig ett kort i höst ;)

2011-04-14 @ 10:03:32
URL: http://stina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0