Försöker

Tiden går så himla fort, 6 veckor har jag snart varit singel, förstår inte ännu riktigt känns det som. Har haft typ 2 helt okej veckor, men hade igår natt ett så kallat "bakslag". Men jag antar att det är så det fungerar till en början..att det helt plötsligt bara vänder och allt faller.
Idag har varit en bättre dag iaf, så det är positivt!

Var så himla gott med Max mat, var ett bra tag sen jag åt det! =) Tack för sällskapet också ;)
Tog tag i att skaffa medlemsskap på StepIn och de lönade ju sig får hämta ut ett par gratis skor på Intersport och sulor! Värde typ 2200 kr =)

Skulle bokat in mig på spinningpasset på lördag, men glömde bort! Jag hoppas de finns platser kvar imorgon =)

Sen blir de våfflor hos Rebecka på lördag och spel =)

Pluggeli plugg plugg ska också göras, det här med att vara student suger, bättre och jobba men är ju där en dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0