En söndag som skulle..

bli nånting helt annat än nackspärr och sängliggande! Vaknade å skulle som sträcka på mig, då small det till i nacken..

Fan, var ju taggad för att fara å träna och behövde städa rummet. Men ikket :( ska ringa imorgon till ett ställe å se om de finns någon tid för massage.
Ska läsa boken familjeliv idag, och påbörja fråga nr 1 på hemtentan! och kika tv..ta en varm dusch också kanske hjälper!

Har ingen lektion imorgon, utan hemtentastudier och på tisdag ett seminarium. Sen på onsdag går min buss fem i åtta på morgonen! har även en tid på tisdag, instruktion i gymmet igen pga att förra var värdelös..får se om jag kan ta mig på något sånt med tanke på den här nacken :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0