En helt vanlig måndag, men ändå bra dag!

Blev riktigt besviken av instruktionen på StepIn ikväll:(  Knasigt knasigt..aja får väl pröva programmet iaf, och hon tyckte att jag borde uppsöka en massör, ja ovanligt i och med att jag alltid går å drar upp vänster axel :P Får väl försöka hitta nånstans att få massage!

Annars varit i skolan en sväng, jag å Christina gick dit å sen så åkte vi hem med Jenny =). Har sedan pluggat å nästan läst ut svinalängorna till hemtentan! Ska ta tag i och läsa till seminariumet imorgon, men det känns lite trögt :(

Åker hem om helt otroliga 9 dagar! Ringde även från Elgiganten idag om sommarjobb för intervju, men inte kan jag ta mig upp över en helg bara, så jag sa att jag är där 20 april på kvällen. Han skulle ringa men jag tror inte att det blir aktuellt, när dom verkade ha så bråttom.

Idag är en bra dag =)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0