Don't come back for me

Det är så många som läste min blogg då jag satt en uppdatering på fb, om bloggen..annars är de bara typ 3-4 i snitt/dag som läser, så det var ju rätt kul ;).

Helgen har varit bra =) Orkar inte skriva om vad som hänt ordagrant men - fest hos ida - våfflor - spel - rebecka - christina - bb - pytte lite plugg, för lite :( - pinsamheter - spinning och sist men inte minst städning av snusk köket :P

Börjar ha lite små ångest, har två seminarium i veckan + att vi får ut hemtentan och sen får vi tillbaka den gamla, har inte minsta aning om jag klarat den eller inte :S nervöst! Och den 29:e april är de en salstenta som vankas, sjukaste tiden ever 14-19, på en FREDAG!! Så kommer nog innebära väldigt mkt plugg under påsken, då de blir fokus på hemtentan innan påsken, men nöter jag allt i en vecka så borde jag kunna det ;) Är ju en sista minuten person, å failade aldrig på ett prov i gymnasiet/högstadiet.

I have grown too strong to ever fall back in your arms!

Vad händer mer..hm åker till kalix den 20:e april =) Hinner vara hemma i 4 dagar, sen åker jag tebax på måndag! Sista kraft taget på denna kurs, och sedan flytt under sista helgen i april. Och sen är de bara maj månad kvar. Herregud tiden bara springer iväg, sommar å sol är bara runt hörnet =)
Tyvärr har inte jag fått något jobb :( men iaf så har jag jobbat varje sommar i 5 års tid. Får göra de här till en träningssommar/sol sommar =)

Planer för sommaren (läs hittills)

- Hälsa på Christina i Sthlm
- Någon festival antar jag =)
- Stugan
- Glass
- Träning
- Sol/bad
- Bli moster för 3:e gången!

Jag hoppas den kommer fyllas på ännu mer =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0